Animasyon

Qualisys, VFX ve Animasyon çözümlerimizle Eğlence Endüstrisi’nde ciddi bir adım atmaktan gurur duyar. İnsan biyomekaniği alanında 30 yılı aşkın deneyimimizle, hareket yakalama konusundaki uzmanlığımızı eğlence sektörüne taşıdık ve şu anda mevcut olan en sorunsuz iş akışı koşullarını sunuyoruz.

Animasyon çözümlerimiz, gerçek zamanlı olarak birden fazla karakterin çözülmesine izin verir; hem insan hem de hayvan karakterleri, istediğiniz oyun motoruna veya animasyon yazılımına doğrudan akış sağlar. Bu, kendi geliştirdiğimiz mocap takımları, LBVR için aktif takip cihazları ve 3. taraf animasyon ve sanal prodüksiyon araçlarıyla sorunsuz entegrasyon içerir.

Bununla birlikte, pazardaki en yüksek performanslı hareket yakalama kamera platformu ve hava koşullarına dayanıklılığı ile Qualisys sistemi her zaman ihtiyacınız olan yerde ve zamanda çalışacaktır.

Projelerinizin çerçevesini siz belirlersiniz, ekipman değil.

KONTROLÜ ELE ALIN.

Qualisys 3D Takip Özellikleri:

1. Otomatik İşaretçi Tanıma (OİT):

– İşaretçilerin otomatik tanımlanması.

2. Geniş Hacim Kapsama:

– Büyük bir alanın kapsanabilmesi.

3. FBX Dışa Aktarma:

– FBX formatında dışa aktarma imkanı.

4. Birçok Oyuncuyu Aynı Anda Canlandırma:

– Birden çok aktörü aynı anda canlandırma yeteneği.

5. Hava Koşullarına Dayanıklı Donanım:
– Hava koşullarına dayanıklı donanım kullanımı.

6. 3. Taraf Yazılımlara Gerçek Zamanlı Akış:
– Gerçek zamanlı akış, 3. taraf yazılımlara aktarma opsiyonu.

7. Harici Donanım Entegrasyonu:
– Harici donanımın sorunsuz entegrasyonu.

8. Su Altı Animasyonu:
– Su altında animasyon oluşturma imkanı.

Çoklu Oyuncu Gerçek Zamanlı Akış

Aynı anda birden çok iskelet oluşturup çözebilme yeteneği, seçilen animasyon yazılımına veya oyun motoruna çoklu oyuncu gerçek zamanlı akışını mümkün kılar

Parmak Çözümü

QTM, ya bağımsız bir el olarak ya da tam vücut iskeletinin bir parçası olarak parmak çözümünü destekleyen dahili bir özelliğe sahiptir.

QTM ile Özel İskeletleri Çözme

İnsanlar veya hayvanlar gibi bir segment hiyerarşisi olarak temsil edilebilen her şeyi çözmek için özel iskelet tanımları oluşturun.

QTM MotionBuilder

Bağlantısı Qualisys İskelet Cihazı, QTM’den iskelet segment dönüşlerinin (6DOF) akışını yönetir. İskelet verileri otomatik olarak karakterize edilir, böylece akışkan bir şekilde bir akışkan iskeleti bir karaktere bağlamak mümkün olur.

QTM Unity Bağlantısı

Karakterleri hareketlendirmek, Unity’nin Mecanim insan kemikleri ile QTM segmentleri arasında otomatik eşleme ile basittir. Sadece iskelet betiğini ekleyin, QTM iskeletinin aktör adını ayarlayın ve oynat’a basın.

QTM Unreal Bağlantısı

Unreal Engine’de aktör bileşenlerinize 3D işaretçi pozisyonlarını ekleyin veya rijit cisim pozisyonunu ve yönelimini bunları manipüle etmek için kullanın. İskeletleri bir mesh’e eşleme, Unreal Engine’in LiveLink eklentisi tarafından yönetilir.

QTM Maya Bağlantısı

Mocap verilerinizi eklemler veya lokatörler olarak alın ve karakterleri veya diğer nesne türlerini anime edin. Eklem adlandırma konvansiyonumuz HumanIK ile sorunsuz çalıştığından, özelleştirme son derece hızlıdır.

iClone Motion LIVE

Reallusion, Qualisys Track Manager’dan gerçek zamanlı iskelet akışını entegre etmek için Qualisys açık kaynak SDK’sını kullanır. İskelet verileri otomatik olarak karakterize edilir, böylece bir akışkan iskeleti doğrudan herhangi bir telifsiz, iClone veya Character Creator 3 önceden riglenmiş avatar ile bağlantı kurulabilir.

Qualisys hareket yakalama sistemleri, oyun stüdyoları, film ve TV yapımcılarının yüksek kaliteli animasyonlar yapabilmelerini ve VR deneyimlerinin serbest dolaşımda sürükleyici senaryolar oluşturmasını mümkün kılar. Tüm vücut hareketlerinden yüze ve ellere, tek oyunculardan çoklu oyunculara – çözümü sizin ihtiyaçlarınıza göre şekillendirebiliriz.

Daha fazla bilgi alın

Cihazlarımızla ilgili bilgi almak için bizimle iletişime geçebilirsiniz.